HARDWiRED Szalonna Álcázó Központ, játékok, PC, Wii, PlayStation, PS2, X360, PS3, Playstation 3
Játékaddikt empórium \\ Játékhangulat \\ Arcania A Gothic Tale & Piranha Bytes RISEN \\ Új hozzászólás
Bejelentkezés
(Még nem vagy HW fórum tag? Regisztráld magad!

Felhasználónév

Jelszó
Válasz erre
Zoo
gy 6.5-ös IGN kritikánál jobbat nem is kívánhat az ember. Náluk afelett a kazuár cuccok vannak általában. :D

Például ugyanattól az kritikustól a Risen:
http://pc.ign.com/articles/103/1033646p3.html

Amúgy az eddigi játékok alapján nem tűnik élből hülyeségnek nekem, amiket a pontszámok mellé ír, de az egészet még nem olvastam el. És talán nem is fogom, mert egyébként egyezik a véleményem az IGN-ről a tiéddel, nem képviselnek túl magas színvonalat.

Sajnos az értelmesebb kritikusok véleménye alapján az eddigi legjobban legegyszerűsített játékmenetet kapjuk, és ráadásul rövid is. Nekem tetszett, amit láttam belőle, de az csak az első 4-5 óra volt, meglátjuk, 30 óra után milyen lesz az érzés...

Erre semmi szükség, rég' ledumáltatok már az előrendelésről :) Azért remélem, hogy jól fog esni később, olcsón.
Komment

NightBagoly Ha már "barnás-sötétes" színek, nekem inkább a Gothic (első két része) ugrott be, de csak belemagyarázom sajnos. Tény, hogy a tarkabarka első két Risenhez stílusilag sincs semmi köze a videónak, de szerintem ezért még kár örülni :D
swoder A pörgős tempó szerintem sem volt a legjobb választás, ahogy a kivitelezés is bőven hagy kívánnivalót maga után.. de a teaser színvilágáról és a karakter ruházatáról egyből a Dark Souls ugrott be (pedig a Gothic és a Risen szériával ellenben, a Dark Souls-szal még nem is játszottam).

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131111214011/darksouls/image s/e/ed/Chosen_undead_artwork.jpg
Sterner Regnix A videó alapján az mindenesetre biztos, hogy a fejlesztésre kapott büdzsét nem a CGI előzetesbe ölték.

Vagy ha igen, akkor végünk. :)
Damoqles
A teaser kellően dárkos, de előbb jutna eszembe róla a Dark Souls
Ne haragudj, de nem. :D
Ld. túlfeszített svungú, bénán "forgatott" akciófilmesség.
swoder Pár fős garázsprojektek elvannak reklámok nélkül is, de a Piranha Bytes egy kicsit több embert foglalkoztat annál, hogy elég lenne csak egy szubkultúrális rétegre támaszkodniuk.

A teaser kellően dárkos, de előbb jutna eszembe róla a Dark Souls, vagy a Witcher, mintsem a Risen.
Damoqles Velem lehet a baj, de ez a videó az én szememnek nagyjából kétszer gyorsabban forog a kelleténél, ami bizarr rajzfilmességet és követhetetlenséget kölcsönöz neki. Mintha kissé szégyellték volna a végterméket, és felpörgették, hogy senki se láthassa benne alaposabban a dolgokat. :D
Zoo Legalább azt tudjuk, hogy ez esetben a végtermék tartalmaz játékot is, és legalább nem verik át az embert a játékmenet bemutatásával, mint mostanság szokás.

Egyébként elég semmilyen a videó, ronda is ebben a YouTube-minőségben. Még ha 5 percnyi Digic Pictures-féle jóságról lenne szó, azt üdvözölném is, de ezt kb. annyira tudom, mint a magyar kereskedelmi adókon a World of Tanks reklámvideóját.

@Sterner Regnix

Mondjuk ha minden más munkára alkalmatlanok, akkor meg is érdemelnék. De ez aligha van így. Én persze elismerem a munkásságukat, semmi baj nincs azzal, ha vannak efféle - vagy inkább jobb - előre renderelt kedvcsinálók is.
NightBagoly Jöhet CGI intró, jöhet CGI outro, jöhetnek CGI átvezetők, de egy pár hónap múlva megjelenő játék teaserje ne az legyen már :D
Sterner Regnix Ezzel a hozzáállással LY és még pár ezer ember a Földön éhen halna.
psishock
Kevesled az ingame jeleneteket?
eleve én is úgy vagyok vele, hogy a CGI render trailer az teljesen felesleges bullshit. Ha van mutatni való, mutassák akkor azt, ha meg nincs, akkor nincs.

Majd csak leszoknak róla, de nyilván nem. :)
Sterner Regnix Kevesled az ingame jeleneteket?
NightBagoly Teaser:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ax34o UCqer0

Nincs benne semmi látnivaló.
Damoqles Kösz.
Sterner Regnix Ha jól számolom, akkor 9 fő, de ebben Mike Hoge is benne van, akiről ellentmondásos hírek vannak. :)

Ha konkrétan a programozókra gondolsz, akkor egy sem. Annak idején 3 egyetemről szabadult srác írni akart egy 3D dungeon crawler motort, aminek a prototípusát összedobták Pascalban, és ezzel házaltak. Mike Hoge és még pár másik haverja ekkor alapította meg a Piranha Bytes-ot, és felvették a 3 fickót programozónak, de dungeon crawler helyett nézdahátam nézetűre kellett megírniuk a játékot. Ők azonban továbbra is úgy tervezték, hogy a motort később továbbértékesítik, ez azonban nem valósult meg, viszont emiatt van az első 2 Gothicban kvázi modding support (a 2. részt már új programozók csinálták, de az első motorját bővítve).
Damoqles
hozzájukvándoroltak vissza a tényleg szerelemgyerek Gothic-jogai (Sterner majd kijavít, ha súlyosan tévednék)
Sterner, nem tudod, hányan vannak még a fejlesztőcsapatban az eredeti Gothic-brigádból?
NightBagoly Félreértés azért ne essék, egyrészt a Risen 2 közel sem lett szar játék, másrészt a Deep Silver közel sem JoWood. Egyszerűen csak arról van szó, hogy három játékra írtak alá, MIKÖZBEN hozzájukvándoroltak vissza a tényleg szerelemgyerek Gothic-jogai (Sterner majd kijavít, ha súlyosan tévednék), és gondolom inkább nevelnék azt :)
psishock
A játékmechanika, karakterfejlesztés, grafikus motor mind megmarad a második részből (minimális mértékben módosítva).

A harc ugyan némileg változik, de például a free camera is marad, pedig rengetegen gyűlölik.

Nekem legalábbis úgy tűnik, hogy közelebb áll az 2-höz, mint az 1-hez.

Még azt is el tudnám képzelni, hogy fű alatt 2 játékot fejlesztenek, és Mike Hoge valami újon dolgozik/dolgozott, ezt meg a 2 alapján hányták össze.

Szerintem tele van a tökük már nekik is a béna Deep Silverrel, és gyorsan le akarják tudni a 3 játékra szóló szerződés rájuk eső részét.
uh oh, hat ezek utan csak bottal a harmast, mint a kettest. Es ha bizonyit hogy jo, csak akkor lesek ra. Piranaek szerintem nagy szarban vannak ha igy van es total bena erzekuk van kiadovalasztas szempontbol. Csoborbol vodorbe mentek, ugy fest. Hova ezutan es mi fele fordulnak? Gothic frencsajz lejaratva, Risen frencsajz is ha a harmast is elbasszak. Es a nevuket is, ami most se all mar valami fenyesen.
Sterner Regnix Az eddigi információkból. A játékmechanika, karakterfejlesztés, grafikus motor mind megmarad a második részből (minimális mértékben módosítva). A harc ugyan némileg változik, de például a free camera is marad, pedig rengetegen gyűlölik. Nekem legalábbis úgy tűnik, hogy közelebb áll az 2-höz, mint az 1-hez. Még azt is el tudnám képzelni, hogy fű alatt 2 játékot fejlesztenek, és Mike Hoge valami újon dolgozik/dolgozott, ezt meg a 2 alapján hányták össze. Szerintem tele van a tökük már nekik is a béna Deep Silverrel, és gyorsan le akarják tudni a 3 játékra szóló szerződés rájuk eső részét.
Damoqles
Amit ha messzire elkerültél, akkor lehet, a 3-at is érdemes lesz, mert lényegében egy update-elt 2. rész, az 1-re kevésbé fog hasonlítani (back to the roots my ass).
Honnan veszed?
Damoqles Nem tehetek róla, de Dark Souls után egyik játék közelharc-rendszere sem ér nálam többet max. másfél satnya fabatkánál. Ezt elbasztam. 8-/

Viccet (nem is az volt) félrerakva: a G1-2 harcát bírtam én is a legjobban a sorozatból. Tagadhatatlanul nehézkes volt, de volt súlya és lehetett benne taktikázni.
Sterner Regnix Ez már nyilván ízlés kérdése, de a G1/2-ben levő harcrendszer nálam az all time best of, megközelíteni talán csak a Mount & Blade tudta. Mondjuk a Risen 1 harcrendszere nekem is jobban tetszett a 2-nél. Amit ha messzire elkerültél, akkor lehet, a 3-at is érdemes lesz, mert lényegében egy update-elt 2. rész, az 1-re kevésbé fog hasonlítani (back to the roots my ass).
psishock mondjuk nalam a risen1 ben volt direkt kellemes. risen kettot messzirol elkerultem, gothc 3at is, az egy meg kettoben viszont elmegy kategoria vol, de semmikeppen sem kiemelkedoen jo. Sot ha egyeb nezdahatam kardozos jatekokhoz viszonyitanam, lehet eleg vacak kategoria lenne magaban.
Sterner Regnix Nos, számomra eddig csak a G3-ban volt béna a harc, az 5-ből 1, jó arány.
psishock ...wait wat? Ja hónap. Napot olvastam elsőre.

De ja, majd meglátjuk mennyire használható a harc. Reméljük nem lesz nagyon béna.
Sterner Regnix Nagyon őrli nem lehet, 4 hónap múlva a boltokban a stuff.

HARDWiRED™

Szalonna álcázó központ

  - 1997-2014 © Minden Jog Fenntartva!

Video és számítógépes játék centrum -

PC Xbox 360 PS3 Wii Playstation 2 PS2 Mozi Trailer 3D Képek


Médiaajánlat/Hirdetési Árak | Impresszum